Wednesday, June 2, 2010

Nad oh Nad

"jom g sarawak"

Tu lah mms budak giler2 remaja si Nad. Tak sempat nak reply masa tu sebab aku tgh discussion kat OGS. Bace pun dah lewat. Tapi aku paham maksud minah nih. Die ajak aku pegi kenduri kawen dia. Bertuah betol budak nih. Tarikh takde, ape pun takde. Sudahnya, aku lupe sekejap pasal die.

Sabtu 29 Mei, tibe-tibe aku teringatkan budak nih. Yang tensen aku terdelete msg tu. Dahlah nombor die aku tak save. Hantu betol lah. Aku selalu msg gune Maxis. Aduahi Nad, on la maxis ko. Penat aku msg, tapi tak delivered..!!

Gigih nak mampus aku cari no fon die merata-rata sebab nak wish. Nak pergi Sarawak jauh sekali lah kan. Msg kawan-kawan mintak no fon Nad sekor pun tak layan. Mencik aku lah ngan perangai manusia yang payah sangat nak reply fon nih. Bukan takat lambat je tapi sampai ke sudah tak mengreply..

Alahai budak nakal nih. Kawin jugak ko yer. Syukur Alhamdulillah...Dulu, dekat setengah tahun jugak aku sebilik ngan NAD nih. Satu bilik kat umah seksyen 4. Aku tak pernah ade kawan budak Sarawak. She the only one. Kelakar, baik hati, gile-gile dan pangai pun tah apa-apa.

Tiap kali raya, selalu poskan aku kek lapis Sarawak. Hantar kad raya dan pernah datang umah aku kat Seri kembangan dan kenal jugak ngan family aku.

Anyway Nad, Selamat Pengantin Baru..Moge berbahgia sehingga ke akhir hayat. Nasib baik la ko mms aku gambar ko kawen. Tengah malam baru aku dapat. Hehehe.. Laju aku reply, tapi paham2 je lah. Kul 12 malam time tu, langsung tak delivered.

Ko buat ape tu nad sampai tak on henpon..? hihiiii..Aku abadikan gambar kawen die yang die MMS 2 hari lepas..

Rindu banget same ko NAD..!!



Dari AKU,
http://pijaosix.blogspot.com

No comments:






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Tentang PENULIS

My photo
Menulis sekadar untuk kepuasan diri.. Menulis untuk mengisi masa dan berkongsi cerita.. Menulis apabila tulisan lebih dihargai dari kata-kata... Ape yg aku tulis kat sini.. adalah ape yang aku LALUI.. ape yang aku NAMPAK..So, jangan amik PORT sangat kalau ANDA seorang yang cepat SENTAP..!! SELAMAT MEMBACA..